Tuesday, June 29, 2010

Aku Mencari Ketenangan Di Kuala Lumpur... ~~ :-)

Assalamualaikum sahabat2ku semua...
Salam Luar Biasa selalu...

Cepat masa beredar. Sedar tak sedar nak masuk bulan Julai dah. Then Ogos, next2... tahun 2011. Apakah azam kita yang kita semai awal tahun ini dah tercapai? Atau masih terkapai2? Tahniah yang berjaya laksanakan. Yang masih belum berjaya, anda masih ada masa. Ayuh bangkit dan berusaha. InsyaAllah, kita pasti mampu melakukannya.

Aku masih di BandaRaya Kuala Lumpur. Cuti aku habis 1hb nanti. 2 hb aku dah masuk kerja balik. 1hb malam bertolak ke KB. Paginya sejurus sampai dah kena standby masuk kerja jam 7.00 pagi. Nasibaik dah bawa baju seragam. Kalau tak, maybe tak sempat nak pulang rumah dan salin pakaian. Mandi? Pandai2la.. Aku dah biasa hidup merantau. hehe.. Masjid terdekat dari TESCO KB ialah masjid Kampung Sireh. Situ la kot. Mana lagi?

3hb, ada pulak taklimat tentang Aleacorp.Com, biz yang aku masuk. Of coz tak nak lepaskan peluang pergi. Bukan senang mereka nak turun Kota Bharu. Demi Aleacorp.Com, aku sanggup tukar shift dari jam 7.00 masuk jam2.30 petang. Bayangkan esoknya 4hb aku masuk kerja jam 7.00 balik. Lau shift petang, kerja habis jam 12.00 malam. Sanggupkah anda berkorban? Aku sanggup! Demi masa depan yang gemilang. If ada ahli2 Aleacorp yang terbaca blog aku ni, meh pakat g rama2. Jumpa anda disana. ~~~ :-)

Aku hanya pekerja biasa di TESCO KB. Position Associate je. Hanya org TESCO je kot faham aa pangkat ni dalam kerjaya kami. haha. Deparment aku = CashOffice. Menarik? Hari2 main ngan duit. Muak dah aku. Kalau duit aku sendiri xpe la juga. haha.. InsyaAllah, akan datang! Lau nak tau, setiap kali aku kira duit, aku tanam azam, niat. Semoga aku ada duit sebanyak itu! Amin.. =)

Haa... dah melalut aku main hentam blog kali ni. Tak tahu nak cite apa. haha.. Ya, kepada yang masih lum kenal aku. Sila lawati Facebook hamba di :- http://www.facebook.com/armirusli

Cerita tentang cuti2 malaysia aku, nanti2 la aku cite. Takde Mood. Pulang rumah nanti kot baru banyak masa. Siap2 leh upload gamba lagi. Hari ni nak duk kat umah je. Tak kuar. Nasibaik family angkat aku ni ada akses internet (dia pun orang bisnes juga, memang patut ada!). So, aku nak survey2 group aku. Baru 2-3 hari tinggal, dah ada orang "menconteng" wall kat group aku di ALEACORP MALAYSIA. hehe...


Jumpa lagi sahabat aku. If ada Komen ttg blog ni, sila p kat wall Facebook. =)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia!

1 comment:

  1. :) Salam...tingginye semangat dia kan..alhamdulillah bagusle...leh gak jadi pendorong untuk rakan2 n sapa2 yg bace blog ni...terutamanya untuk diri sy sendiri ni ha... sy ni kekadang semangat je tinggi tapi tak tau nak melangkah ke mana :(( hehhe...Congrate Untuk aRemi...ALL THE BEST...(sy doakan semoga sy pun bersemangat cam dia...ameenn Insyallah)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...